att du ens orkar. lägg ner!

Var ett tag sen man satt här och skrev märker jag nu. Man har ju som inte riktigt tiden att sitta vid datorn. Men idag fick jag sluta kl 3 så nu har jag all tid i världen. Har jobbat över 11 timmar nu hela veckan. Så det var lämpligt att få sluta tidigt idag:)
Blir att gå upp till restaurangen kring halv 5 och äta go middag. Sen får vi se vad som händer och sker. Blir nog att ta det så lungt som det bara går.
Pratar med Annsi i tele nu. Saaaaaknar bruuuden massoor!:)
Jag saknar många i Piteå just nu känner jag.
Julafton var mysig. Vi öppnade julklappar och for ner till Daniel och gjorde julmat tillsammans, spelade kort och sen for vi ner till skalet och hälsade på!;P

CIAO!:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0