borta bra men hemma bäst.

Kom fram med tåget till älvsbyn kring halv 6. Kom hem, la mig och sov. Så nu är man hyffsat utvilad. Nu blir det att börja tvätta kläder. Packa om, ta ut nå kläder som jag ångrat mig och inte vill ha med. Ska göra min packning så liiiten som möjligt. Börjar få panik över hur jag ska få med mig alla väskor när jag ska byta buss:/

Stockholm var riktigt kul. Globen, FAN vad mäktigt det var! 14700 pers, jag var en av dem:) Shopping alla dagar, kom ändå inte hem med så mycket. Mest mjukis kläder. Men det är väl typiskt mig så..
Tåget hem var myyycket roligare än tåget dit. Däremot hade vi en idiot som satt och surra med oss hela tiden. Han hade just kommit ut från kumla. Så dom som jobba på tåget sa åt oss att  vi skulle säga till om han börja hota eller blev obehaglig. Dom höll som lite små koll där;)

Jag säger bara, RÖDA BÅTEN. Åt heeelvete med den, vi böt. och fick ett myyysigt hotellrum istället. Ja det tackar vi för, att vi hitta ett sånt billigt ett:P

Imorgon sätter jag mig på bussen och påbörjar min resa mot vemdalen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0