Det är bara att säga Tack ju!;)

Min kväll har bestått av att umgås med anna, Öhman & Johan!:> For in till stan och köpte nå gott som alltid. Sen förbi på en kaffetår hos Pilla & Pontus, nu ligger man i sängen och hade tänkt slå på en film. Som jag vet att jag kommer somna till men ändå!;)

Och Erika mitt pucko till kusin ringde mig, och vet ni att det finns ingen människa som kan skämma ut mig mer än hon. Tok du är!. Men jag tänker inte gå in på vad och hur hon skämmer ut mig. Det är inte till för allmänheten!

Eftersom att det inte blev nå julkort idag så hade jag tänkt sätta mig med det i morgon direkt jag vaknar så jag får det bortgjort och inte bortglömt. HE HE !
Bara Niklas kommer ihåg att ringa och väcka mig så jag inte sover bort hela dagen! Vore verkligen toppen om han kommer ihåg det, Annars äre ju bara att någon annan ringer. Annars lär det bli som det blev idag. vill it:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0