Det är så typiskt!

Det lönar sig inte att berätta för andra..? Hade varit så mycket bättre om du sagt/skrivit till mig istället.. Men jag hoppas ändå:)

Ligger i sängen och ska sova. Anna & Simon for för ett tag sen. Har sett solstorm klar nu. Fan vad bra film! Har ont i magen, halsen börjar käärva och min skalle värker! Varför?...Resfeber?.. Ja ingen aning.

Det värsta av allt är att jag missar en heel vinter utan Anna. Vi som hade planerat att vara i lånkan hela vintern. Och för att inte bara prata om Anna. Så PILLA. Ja, hon kommer jag också sakna som en gris!:/ Men jag kommer ringa er direkt jag får tillfälle. Det lovar jag. Sen hoppas jag att ni överraskar mig rejält i vinter!;)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer sakna dig så mkt att jag kommer döö av alla mina krokodiltårar och sorger!!! Men jag ska försöka leva då du kommer hem men kan inget lova =)

2009-12-14 @ 00:52:41
URL: http://annawikman.blogg.se/
Postat av: Jess

Haha jaa pyramider är ju jättecoola!! Eller kanske inte så coola egentligen... men jag är ju som en liten nörd ;) Lycka till med allt nu sötis, puss!

2009-12-14 @ 07:22:07
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0