hahah, skriver du om dig själv lilla du?

Idag är det KALLT! Det tänkte inte jag och erika på när vi tog på oss alla kläder och for ut i backen. Blev inte många åk innan vi hade för frusit oss och gick in och värmde oss. Köpte mig ett par nya snowboard skor. Helvete. 1200:- Ja det kostar! Hojja. tur man får lön nästa vecka!
Ligger i Erikas suuuper kalla lägenhet. Hade tänkt städa upp lite åt henne (Snäll som man är). Lägga sig och läsa lite ur min otroligt spännande bok som heter "Våran lilla hemlighet", handlar om insest. Mer säger jag inte. Den är riktigt bra, man blir förbannad, ledsen och får världens klump i magen när man läser den. en bok man inte kan slita sig från.
Sen ska jag gå upp till restaurangen och kolla på hur dom jobbar så jag är lite förberedd för min första jobb dag som är på lördag. NERVÖÖÖÖÖST!:S Shit, men jag SKA lyckas. Och självklart ska jag göra det också. Det tar tid att lära nya saker. Men i Januari ska jag kunna allt. Det har jag bestämt mig för"

Snart är det julafton och då får jag öppna paket;D jobbar dock hela julaftonsveckan inkl. Nyår! HE HE..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0