Snart är allt klart! oj så skönt.

Jupp, nu har det börjat packas. 1 resväska är klar, det är stockholms väskan. Nu har jag kvar alla vemdalen väskor. Ska försöka prejja ner så mycket som möjligt så det inte blir så förbannat många väskor att bära på. Sen är det bara vänta tills man kommer hem från stockholm så jag kan tvätta alla dom kläderna och packa ned dom i en väska till. Sen är all min packning klar. Då behöver jag inte tänka på det nå mer.
Ja nu är det inte länge kvar, 7 dagar, shit! kan bli söndag också, beror på. Väntar på att Erika ska ringa mig, om hon ens kommer ihåg det. annars påminner jag henne med ett sms!:) 

Nä, nu har jag inte tid att sitta här nå mer. Packa klart, snabba mig att göra nå mer julkort, sen fara till Anna! 
CIAO!;> 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0