Tycke och smak!

Blev att pyssla ikväll. Jag, Pilla & Anna. Tack söta Pilla för det fina kortet du gjorde åt mig!:) Själv håller jag på med ett My true friends album. Blir toppen!:)
Sen kom Ida & syster förbi. Vi satt och kolla på youtube och skratta!
Nu ligger man hemma i sängen, har mött anna & pilla i en match Yatzy på internet.
Imorgon är klockan ställt på 10.30, får se om jag vaknar. Men pilla har lovat att ringa mig 11 så jag verkligen kliver upp. Jag sa de till henne " ring mig, och prata med mig tills jag går på toa, då är det garanterat så att jag är vaken" Sen kommer även Anna och hämtar upp mig, vi ska bla. på Elgiganten och lite sånt i morgon!:>
Sen håller jag även på att ladda ned Zoolander. Tydligen skulle det vara en bra film enligt N. så vi får väl se då vad jag tycker;)

Nattiiii!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0