Vemdalen. I like it!;)

Nu ligger man i en skön och mjuk soffa i vemdalen. Vad ska man säga om detta ställe då. Jag trivs!

Erika kom och hämtade upp mig i östersund, sen begav vi oss hit. Men först for vi in till en bar (Husky), Erika presenterade mig för en jävla massa folk. Har nog aldrig skakat så mycket hand om man säger så. Sen bowlade vi ett tag. Blev less, for hem och somna väl kring halv 3.
Idag när vi vaknade drog vi på oss snowboard dojjorna och for ut i backen i björnriket och åkte någon timma. riktigt skönt måste jag säga. Okej jag är ingen höjdare på att åka. Så jag har mycket kvar att lära. Imorgon ska vi iväg och åka på skalet, tydligen ett mycke större ställe. Där ska vi träna lite. Micke ska få lära mig ett och annat. Sen har jag faktiskt ingen aning om vad som väntar mig senare på kvällen.:P
Men som sagt, jag trivs här! Alla är så vänliga & bemöter mig på en shysst sätt. Så jag kommer inte ha svårt för att vara här. Inte som jag känner nu. Eller joo, jag saknar ju mina bejbs i piteå såklart!;D Dom glömmer man inte i första taget!

Min första jobbdag blir på lördag. 12 timmars pass. MÖRT! Men det bli värre. 16 timmar på nyår, så ! hahaha
Nu ska jag inte berätta mer om hur jag har det här!:>
Nu ska jag vara social med Erika innan vi lägger oss!:D

Heeeiråå!;D

Kommentarer
Postat av: rebecca

fick du bo med erika eller ska du bo med gubbarna?

2009-12-16 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0