ÄNTLIGEN, jag bara älskar den!=D

Som att jag har kommit på vad jag ska göra för tatuering nu. Syrran fick skissa lite och snygga till. Så det blir att fara med den och göra den så fort jag får mer pengar och när jag vet exakt vart jag ska ha den. Blir iallfall på armen, men vart det var frågan! men ÄNTLIGEN.
För jag menar, en tatuering ska man ju inte bara göra för att göra. Jag själv tycker att man ska tänka sig för innan man gör nå om man kanske sen får ångra?Njah, inte riktigt min grej.
som typ döskallar å sån skit på tjejer. Det passar ta mig fan inte! Men det är ju från person till person.

Klockan är 12 och jag hade tänkt gå & lägga mig och sova nu, eftersom att man ska upp rätt tidigt i morgon ändå. Ska hinna med mycka innan vi ska iväg och bada. Hoppas det blir trevligt.
Fick däremot höra ett mindre roligt besked! nåväl, det är väl bara bita ihop och ignorera!;)

Ev, var vaken i morgon när jag ringer!:) & du med pilla!


LOVE. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0