Bakisdagen!

Ja vad ska man säga om gårdagen. Det var nog den sämsta fest jag någonsin varit med om. Havs vad jätte kul, trevligt att bara sitta i bubbelpolen och dricka, sen göra sig klar å allt sånt. Men sen när vi for till "festen"! Ja fyyyfaan! Jag tänkte mig typ svinkul, massa röjj osv. Helt åt helvete. Ingen musik, ingen plats för att kunna dansa, ja i stort sett ingenting. Det kom en jävla massa folk, vi satt och surrade och drack. Funderade kring 10 på att ringa pappa så han fick komma och hämta mig. Men syrran och dom övertalade mig, sen mot slutet av den festen så blev det bråk. JÄVLAT ALLA börja bråka typ. Iallfall alla killar, petrus blödde ur armen som en TOK. Anna och nån tjej rök ihop. Ja, själv stod man bara där och skrattade till en början iallafall. Sen blev jag bara förbannad!;) men det är då över nu iallfall.
Sen for jag,Empa, syrran & Ev till linnea och niklas för vi orkade inte gå ut så tidigt. Satt där och drack och surra på. Trevligt! Sen blev det utgång, det var faktiskt kul. Jag hade KUL, var massa folk man träffa, dansa med 100 olika människor kändes det som.
Men jag tror att höjdpunkten med kvällen var att jag & petrus hade jätte kul tillsammans! Vi dansa på och hade oss. Det var ett tag sen vi kunde göra sånt tillsammans, annars brukar det ju bara vara bråk mellan oss. Äntligen slapp man det!:)

Grattis till morfar som fyllde 60 år idag. Var på kalas där, johan & petrus fick också hänga med. Åt smörgåstårta och massa go fika så nu är magen PROPPMÄTT och det vill jag lova. Nu är man hemma, har nyss sett klart en film. Petrus är ute och hjälper pappa med veden tror jag;p
Sen när han kommer in ska vi lägga oss i sängen och se en annan film. Vad den nu hette!;p

Love. P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0