Bort med fettet & hit med musklerna!;)

nu har man pluggat, och det har gett resultat! hoppas man klarar provet i morgon nu. Sen har jag kollat genom provet som vi har på måndag, fattar dock ingenting så det lär nog inte gå lika bra.
Funderar på att gå upp på övervåningen och träna SKITEN ut mig. Nä men jag ska sätta in min mp3 i öronen och trampa lite på våran orbitrack sen göra nå rygg & magövningar. måste verkligen börja träna upp min kropp nu. jag är fan 19 år och tränar ingenting. undra hur jag kommer se ut efter jag fött barn och är typ 23 år! hahah, nä skärpning nu Jessica!

Så min kväll har sett ut & kommer se ut såhär:
Pluggat som fan
nött dator
gå upp och träna
duscha
nöta ännu mer dator
vänta & se om Petrus kommer och sover här
se lite tv
SOVA!:)


Kom igen nu Jesse. Sommarn är snart här, nog ska väl en kropp gå att träna upp tills dess;) Det här ska vi nog klara!

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0