Det är som ett beroende

Kom till sikan för ett tag sen, väntar på att Pilla & Pontus ska ha duschat klart så jag kan få hoppa in. Hade gympa sista lektionen så jag måste verkligen duscha.. Sen väntar jag även på MAT! håller på att hungra ihjäl, men ingen verkar göra nå mat. och jag ska då inte göra det för det finns ingen mat här som man kan göra nå av!! Kanske beror på att jag har dålig fantasi? vem vet.

Idag ska kanske jag & Petrus fara till Jonte och mia och ha myskväll, får se om dom har tid, Annars får vi väl göra nå annat., Hade dock varit mysigt med film & godis.
Imorgon blir det middag med typ 11 stycken, trevligt! blir att fara och handla maten imorgon. Det blir så mycket som fläskfilé med potatisgratäng och sallad. Sen ska vi även äta kladdis som efterrätt! NICE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0