det förflutna och nuet.

Såg nyss klart passengers. Bra film! känns tomt i sängen , ingen varm kropp och inga armar som håller om en på nätterna. Nåväl, det ska väl gå ändå. Somnar bara senare men tillslut så gör man det också. Ibland kan jag ligga uppe till sent på nätterna och bara tänka, tänka på allt som varit. Det förflutna, jag saknar de tiderna. Jag saknar faktiskt moppetiderna, första hyssen man gjorde, sjulnässkolan, ja men ni vet allt sånt där. Jag saknar till och med tiden när jag & Petrus var tillsammans. Eller nä, när vi blev tillsammans. Jag vet inte varför, jag har ju honom tryggt men det var som att allt var så mycket bättre förut. Inte kärleken, utan ALLT.
Nu är jag 19 år, går en tråkig skola, gör tråkiga saker på fritiden, det enda som är kul nu förtiden är alla fester, Ja inte alla men det flesta. Tänk så mycket roligt man hittade på, på somrarna när man var mindre. Okej, inte bara somrarna, utan alla vintrar också. När vi var typ 15 pers som var ute och körde skoter hela dagarna och hade jätte kul.
Nä, nu går man skola, kommer hem är svintrött, tar en pn. Umgås med dom närmaste men vi gör aldrig någonting. Vi sitter hemma hos någon spelar spel, ser tv, eller surrar på som man brukar göra. Sen jobbar jag ju då för att tjäna en extra slant. Vilket är jätte jobbigt när man kommer hem från skolan,  man hinner  bara kasta i sig maten för att senare fara och jobba. Och sen upp på skolan igen och under skoldagen är man helt slut. Jag har tappat allt sug för allt känns det som.
Man kan ju fan tro att man har gått och blivit depremerad eller nå.
Men på ett sätt älskar jag mitt liv så grymt mycket. Jag har mina underbara vänner, min underbara pojkvän, familj, pengar när jag har förtjänat dem. ( jobbat vill säga) Ja, man har ju nästan allt. Och ändå är man inte 100% nöjd!

Nåväl, man ska väl inte sitta och tänka allt för mycket på det förflutna, och det nutida. Bara leva och vara glad, JA vara glad att man lever iallfall.
Nu ska jag sova, drömma! vakna i morgon av ett strålande väder utan blåst. fara till skolan och INTE vara trött. Kanske umgås med min darling, ja man får se. Men jag ska inte ha en enda tanke om livet i morgon. Bara leva, ta dagarna som dem kommer.

Jag älskar dig Petrus Johansson!;) Vad skulle jag gjort om jag inte hade dig?
Du får mig att vara så lycklig. Du kommer ALLTID att ha en speciell plats i mitt hjärta!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0