det kliar och har sig!=/ jag blir TOKIG!

God morgon alla! Vaknade för ca 45 min sen. har gjort mig klar, ska snart börja bege mig till skolan. Mitt huvud gör ont, det spränger!=/ Hoppas det går över så jag slipper ha det hela dagen ( Annars far jag hem ) Har haft en RITKIGT jobbig natt!!! Mitt hår, jag dör! Jag trodde jag skulle klara av att färga håret den här gången, men icket. Det har kliat så förbannat i huvudet. Det gör det fortfarande, hoppas det går över. Jag måste gå till skolsyster idag och få mig nåtabletter som dämpar denna reaktion.
VILKET VÄDER DET ÄR IDAG! Åh, fan att man inte hade skoter själv alltså, hade ju jävlat farit ut på en sväng i det härliga vädret. Får väl se vad som händer idag, kanske någon sugen där ute?

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0