Du är söt i alla lägen Ev!;)

Blev inte nå sikfors, vi möblerade om i mitt rum istället sen blev klockan sent så vi stannade hos mig istället. Vad har man gjort ikväll? Känns som att kvällen har gått hur fort som helst. jag har inte hunnit med nå! har nog suttit framför datorn mestadels av kvällen. Petrus ligger ju ändå bara och tråkar i tvrummet. Det är TYPSIKT han när vi är här. Men när vi är i Sikan så ser vi aldrig på tv. Hmm?
Satt nyss och tänkte, tiden har ju fan bara sprungit iväg. Jag & peppeäng har redan varit tillsammans i över 3 månader. Även om det nu känns som att vi aldrig varit i från varandra men ändå. Lite småkul ändå. Sen att det bara är typ 4 månader kvar tills jag tar STUDENTEN!! det är ju däremot otroligt. Fan vad jag kommer sakna min klass alltså:'( Hoppas man träffar dom då & då ändå...Men som att jag ska jobba röven av mig så jag har råd med lägga & hela kittet. Viktigt!

Nä, nu är det natti natti som gäller om man ska orka med morgondagen.

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0