färdig pluggat för min del.

Ja nu har man suttit och pluggat sen strax före 7. Så nu är jag gode så less. har då gjort bort en hel del nu. Skönt, då har man inte allt för mycket att plugga på. Imorgon ska jag också ha en pluggardag. Ska nötanötanöta, så jag klarar provet. Har lite problem med att få in psykofarmakaprovet i skallen om man inte ens är intresserad. Får väl se:) Hade tänkt gå och lägga mig nu, undra hur det kommer kännas att sova utan min babe brevid mig inatt!=/ hojja, man är ju så van att alltid ha någon som håller om en hela natten. Får väl se om han kommer och sover med mig i morgon, eller om det blir ännu en natt utan han. Inte för att det skulle skada om man var i från varandra någon dag. Man behöver ju inte vara med sin pojkvän varje dag. Har ju annat att tänka på också. Ex, vänner, skola, familj?.

nåja, hade tänk ringa och prata med han en stund innan jag lägger mig för kvällen;)
Jag älskar dig pojk, Du vet att bara att jag hör dig säga "du är underbar" får mig att känna mig så älskad och lycklig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0