glass med smak av jordgubb.

Kom hem för ett tag sen. Ev frågade om jag ville komma och äta glass hos henne vilket jag självklart tackade ja till. Sen for vi in till stan och solade. Jag provade för första gången en sån här kräm tjosan. har som inte trott på de där förut, vilket jag inte gör än.- man skulle bli brunare men jag ser då ingen skillnad. Blir väl att sola mer nu. somnade i solariumet. HELVETE så skönt alltså. Drömde om en massa fjärilar å grejjer, sen började skiten att pipa och sen var solningen över!=/ jobbigt läge.
Skola i morrn, får se om man rent utav tar en ledig dag för att vila upp sig rejält. Skulle verkligen behöva det nu. Men då känns det som att man missar så mycket av skolan, men på ett sätt så skiter jag nästan i det. Kommer ändå bara ha SKIT betyg när jag går ut, så som jag svammlar bort alla skoltimmar.

Har snört in en tvätt nu så jag ska ha nå kläder rena, sen har jag även renbäddat i min säng. Vilket kommer vara helt underbart när man ska lägga sig. Ska bara gå och duscha före. då är det extra härligt!

Krya på dig pilla. Hoppas magsjukan har gått över snart! jag lider med dig=/

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0