hahaha, tjejen meed bra självförtroende?

God morgon! Är redan uppe, tidigt jag vet! Men det var för att jag var tvugen att köra ner Petrus till 7 bussen då tänkte jag att det var ingen ide att gå och lägga sig igen. Börjar egentligen inte förrens kl 10. Men då behöver jag inte stressa. Det är därför jag sitter här.
Har tänkt packa alla saker jag ska ha med mig idag, så jag dirket kan fara till Anna. Eftersom att jag har tänkt göra mig klar där, fast jag kanske måste hem före en sväng ändå. Sen blir det att fara till Pilla när vi är klara, jag tror det kommer bli riktigt trevligt hos henne. Men denna tjejfest som är så efterlängtad.
Sen blir det ut,
och sen får vi se vart Petrus är, om han ska ut eller inte. Ska ju faktiskt inte festa med han nå i dag. Men han lovade då mig att han skulle följa med hem och sova med mig. för han ska ju upp tidigt i morgon och  vara funktionär. Stackarn!

Nu hade jag tänkte gå och göra mig klar.
Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0