" han har sex med sina bilar"

hehe lite små kul ändå. Petrus gick och la sig i min säng när vi kom hem, sen satt jag & anna vid datorn. Sen gick anna och la sig i sängen också. Så då passade jag också på. Så vi har legat 3 i min säng. Myyys! For till ida kring halv 8. Nu har jag färgat mitt hår! ÄNTLIGEN, det var verkligen på tiden. Det blev lite väl mörkt men den försvinner ju när man har tvättat ur det, så det kommer säkert bli bra.
Nu sitter vi hos Ev. Grabbarna är ute i Toms bil, som vanligt! Själv sitter man bara och surrar på om helgen. Blir en 2 dagars, he va goode tage sen man tog en sådan. Satt på fredag & Sikfors (rock tema) lördag. KulKul!:)

Börjar sent i morgon. Inte dåligt, skönt att få sova ut så här i mitten på veckan.. Blir att fara hem sen och käka en kläm macka. Gu se gött;)

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0