Kvällen som varit!

Sitter i Sikan. Fan så tråkigt. har inte gjort ett piss på hela kvällen. Petrus & Lollo har städat heeeela Petters rum och det tog ju sin tid kan jag säga. Nä fy så uttråkad jag är!! För tillfället så ligger petrus och kollar på nån skoter film, jag ska gå & ta mig en dusch och sen krypa ner i sängen, får väl se om jag får med mig han eller inte.
Var på stan idag då en sväng med syrran, hittade en t-shirt på carlings. Den var shysst!;) Sen blev det inte nå mer. Hatar verkligen stan alltså, man bara går & går, Kollar & kollar, men hittar ingenting! Nä nu tar det nog ett tag innan det blir någon fler vandring på stan igen.

Natti Natti!
Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0