läppar med smak av vattenmelon!;)

hej hopp!:) Nu sitter man hemma, har nydligen tryckt i sig lite palt. så nu är magen mätt. ska fortsätta städa mitt rum på ett tag, Tänkte ta en liten paus bara. Tack peppe för att du lagade mat åt mig. ( Hur sött är inte det?)
Sitter nu och tittar ut på min bil=/ Som förövrigt har slut bensin, och jag vill inte tanka den! det är dyrt och jag vill inte att mina pengar ska gå åt till att tanka bilen. Menmen, det måste jag gör för annars tar vi  oss inte till Sikfors, där natten ska spenderas!;)

Sen ville jag även passa på att skryta över mig själv;D har ju faktist jobbat på BRA på skolan idag, har lämnat in 2 skrivuppg som egentligen skulle vara klart nästa vecka. Eller 1 av dom, de andra vad jag ju dock lite sen med:)
♥Jag älskar dig Petrus♥

jag & mina babes!;)

Kommentarer
Postat av: evv

haha, tack för den fina bilden ;)

2009-02-09 @ 17:04:23
URL: http://evalenabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0