Om man fick döda;)

Till att börja med så måste jag få säga att skidorna på gympan idag SÖG. Alltså pajjen behandlar oss som små dagisbarn. Jag tänkte mig typ ett 2 mil långt spår vi skulle skidra. Men icket, hahaha. Han hade plogat upp ett litet 20 meters spår som vi skulel fara runt, runt. "träna" på hur man åker! det är ju tragiskt!
Sen det här med allt som händer just nu, visst jag känner en JÄVLA irritation. Att man inte kan bete sig alltså. Nä, jag tänker inte nämna nå namn eller nå så man nu inte bli "anklagad" över nå jävla trakasserier eller nå helvete. Men alltså? väx upp nu för fan.
Skit samma, FERRE till helgen! som att jag & anna är taggade. Hör och hämpna, blir att dricka sprit för första gången på jag vet inte hur länge. Får väl se hur det kommer att gå;)

Blir att fara till nico ikväll, just nu sitter jag hos Anna. Men vi ska väl ta och börja bege oss på ett tag. Åh, så skönt. Då ska jag lätta mig i masagestolen ett tag. Ryggen är ju jävlat pajj!!
Sen i morgon blir det väl att Petrus kommer till mig. Han ska få göra nå ärenden åt mig & anna, så han har inte så mycket till val ;)

//Ciao!;)
hahaha!

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0