Powerpoint!=)

Skola skola skola. Som att jag är less nu. Men det närmar sig studenten nu alltså! Våran klass satt och gjorde lappar idag. Vi hade tänkt oss en jävla massa lappar. Där kring 120 st! Så det har vi gjort på en av våra lektioner nyss.
däremot så sitter vi nu med nå grupparb som jag inte är så engagerad i. Gjorde massor förra lektionen. Skrev 2 blad som jag nu har tappat bort. Så nu skiter jag i att hjälpa till, är lat idag!
Snart slutar man dock., så det blir att dra med sig Petrus hem. Äta och sen ringa och höra vad Ev & Tom gör.Skönt med sovmorgon i morgon, det behövs kan jag säga. jag tror jag måste börja äta bättre, är så trött hela tiden. Nä skärpning nu Jessica!!!

Love. P

Kommentarer
Postat av: Jess

Va, säger du att jag ska skärpa mig..? Men jag har ju inget skärp... Åh :O Men vadå ska jag köpa ett eller?

2009-02-03 @ 23:16:20
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0