tårta!

Nu har man ätit tårta i massor, så magen är proppmätt nu!:) men gott var det. Jodå, karki är minsann riktigt duktig på att baka och göra gosaker. Får se vad vi ska hitta på, just nu sitter vi och se let´s dance men vill göra nå annat nu. Anna är sugen på att fara boshen runt. Så vi får väl se om det blir av ! ;)
Sen kommer väl Petrus hit snart också, var inte tänkt att han skulle komma. Eftersom att herrn inte ville. Men sen ändrade han sig tydligen och ringde mig och sa att han skulle komma. (SÖT) Jag hade det på känn att han skulle ringa mig och säga att han skulle komma ändå, men det kanske är för att jag känner den där grabben goooode väl!. Inte så konstigt!

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0