Weah!

Kom nyss hem, var på studiebesök på PT. Kan ju lova att det inte var nå kul. han pratade bara på om hans utlandsresor och det hade ju ingenting med pt att göra. Det var ju därför vi kom dit! så det var inte så lyckat. Får se vad som händer ikväll. Måste sätta igång att plugga på en gång. Har prov i morgon, men jag känner ändå att jag kan det. Iallfall för ett G. Och jag strävar ju inte efter nå högre så.
Sen kanske Petrus kommer hit ikväll. Berodde på om hans pappa orkade köra hit han, vilket jag inte tror kommer bli av. Men det hade varit trevligt, för nu har peppeäng inte varit hos mig på många dagar...
jag är sugen på kaffe, måste ta mig en kopp.
Alltså jag vet inte vad som har hänt med mig, men nu har det varit såhär ett rätt så bra tag. Jag är inte hungig när jag kommer hem från skolan. Jag äter typ aldrig middag längre  vilket inte är bra alls. Nåväl, min hungerkänsla kommer väl tillbaka.

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0