6 Januari - mitt datum;)

Grattis till mig som fyller 19 år idag! YEAH, men det är ju ändå en ålder. Vaknade för ett tag sen. Ska börja göra mig klar och sen göra klar min marängtårta som jag påbörjade igår. Ska sätta fyllningen å de nu. Hoppas den smakar bra. Sen får vi väl se  vad som händer. Ev och Pilla & Pontus ska komma, Anna. Sen vet jag inte mer vem som kommer. Uppskattar då om någon vill komma och gratta min usla ålder! hehe


Och min underbara Petrus var hur sööööt som helst i morse, han kom in med frukost på säng till mig. 2 mackor, ett glas mjölk, kaffe, Kakor & en jätte söt lapp där det stod " Jag älskar dig, Du & jag föralltid!" Som jag blev rörd. FAN vad jag ÄLSKAR DIG!<3

Nu ska jag göra nå nytta, så jag inte står helt ofärdig när det kommer någon!
Tackhej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Ha en bra födelsedag! :)

2009-01-06 @ 14:07:35
URL: http://[email protected]
Postat av: amanda

Grattis Jessica! :)

2009-01-07 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0