Är du en liten nakenfis kanske?;)

Nu har man då kommit hem. For in till stan och käkade på max. Blev ett minimål och lökringar. Satt jävligt fint! Sen for grabbarna på nolia och skulle sladda medan jag & Ev satt och väntade och kollade på. Sen drog vi hem till Ev. Satt och surrade vi köksbordet, planerade att vi kanske skulle ut en lite sväng med skotrarna i morgon, men bara en liten sväng eftersom att ingen av oss har nå mycket bensin. så vi får se hur det blir. Ev skulle ringa mig i morgon på morgonen om det blir nå. Annars får jag mig en sovmorgon, om nu inte petrus vaknar tidigt och väcker mig med vill säga.
Så alltså målet för morgondagen om allt blir som bestämt :
Vakna kl 9.
Göra oss klara
Fara i väg med skoter till typ vitsjön
Grilla massa gott & ha trevligt!:P


God natt!

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0