Baka, Chaffis, Mysig filmkväll!:)

nu äntligen har jag bakat klart. Eller nä, inte helt. Den ligger och blir fin i ugnen. Det blir en myskväll för min & petrus del. Ska vara chaffis åt mamma & pappa och 2 av deras kompisar. Dom ska till havsbadet och ha trevligt. Lovade dom, men egentligen orkar jag inte.
Så nu ska jag hoppa i duschen hade jag tänkt, sen ska jag köra dom hära & sen blir det att slå igång en film som vi tänkt se. En hel kväll för oss själva;) kan det bli mysigare?
Nog för att jag hade velat att Pontus & Pilla skulle komma hit. Men pontus orkade inte, så det blir vi själva ändå! men det gör ingenting alls.
Då får för engångs skull jag & Petrus några timmar för oss själva att kunna umgås tillsammans. Förutom att vi har lillebror här som vi måste hålla koll på. =/=/

Jag älskar dig gubben!;) 29/10-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0