borta bra men hemma BÄST!:D

Ja då var man hemma. Eller jag sitter i Sikfors. Äntligen! har längtat hem sen i onsdags. Men vi har haft trevligt ändå. Lite gruppindelat. Men dom jag var med i min stuga har jag då haft roligt med. Lite bark på nyår. Bråk av alla sorter. Men det är då över nu. alla har väl bett om ursäkt., Men om man kommer glömma det  var en annan femma! nåja, Fest alla dagar! KNALL som fan 2! missade 12 slaget, Yes då låg jesse och snarkade i sängen. helt DÖD!:) Men det är väl så det ska vara? jävlat knallast på stället, haha!
For och käkade pizza i älvsbyn. Hojja, så förbannat gott det var! Nu sitter jag & Väntar på att min & anna-lenas blåbärspaj ska bli färdig som vi gjort nyss..
Det var allt för mig ;)

Tjingeling!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0