Det är ju otroligt!

Sitter hemma. Skolan SÖG idag! Sov bara 3 timmar inatt vilket innebar att jag var riktigt trött idag på skolan. Petrus följde med mig hem efter skolan. Vi har sett klart en film jag påbörjade igår men som jag inte hann se klart eftersom att batteriet i datorn dog och det var på mammas dator så jag kunde inte lösenordet. Sen sitter han nu och ser en annan film men jag orkar inte se den.
Blir att fara till famor  & farfar och hälsa på nu. sen kanske vara med Tim & Bea!:) får väl se vad vi hittar på.
Imorrn blir det då att fara och bowla med Pilla & pontus. kanske att T & B också hänger med, hon skulle prata med han och höra. återstår att se. Annars blir det bara vi. Men det gör då ingenting om det skulle bli så!
Sen vettefan vad som händer resterande dagar av helgen. Kanske drar till Sikfors och kör skoter med nån där!:)


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0