Det fick inte hända, men gjorde det ändå! hahaha.

Ja idag hände det! Just det som INTE får hända, som kan sluta VÄLDIGT illa om man har otur. Barbro Jessica Regina Wikström fick sladd. Japp! Låg 110 efter långnäsvägen påväg hem från Sikfors, var halt och bilen drog upp en fet sladd. Rädd som fan var jag. Paniken! Snurra runt minst 5 varv for in i snökarmen varje gång, tills den tillslut stoppades i karmen. Gick dock bra, Hade Ev i bilen som satt & skrattade! hahaha, ja alltså det var ju egentligen inte så farligt som jag tyckte då. Mina tankar just då var typ " NEJ, INTE VOLTA, INTE VOLTA!" vilket vi inte gjorde. Snökarmen var typ mjuk så det tog inte i så hårt som vi trodde.
Så vi ringde Petrus & Tom som körde före oss så dom fick komma och hjälpa till att putta upp bilen. Men då fick min BILJÄVEL slut ström så då for Petrus till jocke enbom så P & Jockes pappa kom och ladde upp han sen putta vi upp bilen och for hem till mig som det då var tänkt.
Nog blir man rädd när sånt där händer, spec när man inser att man inte har någon som helst kontroll över bilen. Sen snurrade ju runt om en karrusell där på vägen, finns inte mycket att göra då!

Ikväll har vi inte gjort så mycket. Surrat på, Petrus har besiktat sin 164 så vi körde lite med den också så han fick känna på hur det känns att ha den ute på gatorna!:D Sen har vi bara varit hemma hos mig, nu hade jag tänkte gå & lägga mig och sova. Eller inte sova, ska fortsätta se en film som jag påbörjade igår men som aldrig hans se klart eftersom att en viss jessica somnade som vanligt. Sen får vi väl se om jag får med mig min lilla prins. Nog för att han inte alls är trött. Han sitter i tvrummet och ser tv. Ska gå & pussa på han nu.

God natt.
Love. P

Min kärlek till dig går inte att beskriva!
Du är mitt allt & kommer alltid att vara. 29/10-08 <3


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0