en gnutta irritation!!

haha, sitter och spanar & tänker på allting just nu. Tänka sig att vissa personer är så bakfalska och vågar inte stå för vad dom tycker eller nå. Nog ska man väl kunna stå för det man själv tycker? eller har jag fel. Sen även det hära med att alla snackar en jävla massa skit om alla bakom ryggen på varandra. Eller skit och skit vet inte vad man kan kalla det.
Sen att man lämnar varandra för andra. Man gör fel, säger förlåt och tror att allt är som vanligt igen? Att man ska bossa och bestämma hela tiden.Måste alltid få som man vill!
Vad är det som händer egentligen? Jag uttrycker mig till en speciell person nu. Vet egentligen inte varför jag skriver det här. Ska egentligen inte ens säga detta. För jag kommer ju ändå inte säga vem detta handlar om. Man får väl ta åt sig om man känner sig träffad!
Jajja, jag orkar inte ödsla mer energi på detta. Jag blir ändå bara irriterad.

Kom igen nu jessica LE!=D

Snart ska jag ringa Ev. Min ÄLSKADE vän Ev!;) Eller min babe som jag brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0