en morgontrött jessica!

Sitter i min säng. Väntar på att kaffet ska bli klart! Ska sätta mig och dricka en kopp sen ska jag väl börja dra mig mot skolan. Börjar halv 12 idag. Rätt skönt. Sen får vi se vad som händer, Om jag far till Lollo eller om jag stannar hemma. Måste ringa och prata lite mer med henne- Var dock ett tag sen jag var hos henne, men det blir ju lite svårt när man har skola och annat för sig. Likaså för henne.

Till helgen ska jag pontus pilla & Petrus äta surströmming hos mig. Mamma & Pappa är borta så vi är hemma helt själva. Värsta myset vi kommer att ha! Sen blir deet väl kanske godis å sånt efteråt. gott gott! Men jag ska även fara till Th och vara där. Men det är ju på lördagen jag vet ännu inte vilken dag vi ska ta vårat men det löser sig nog!

Äh, kaffet ropar,
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0