gårdagen.

Ja träningverk så det sjunger om det. Hade pump igår på gympan och det känns verkligen idag. Igår var jag hos Pilla med hon och ponuts, Ink Fredde & Bettan. Satt och drack lite vin och spelade poker. Suger på poker så inte vann jag då nå pengar. Sen for jag till Empa och var med alla där. Gjorde inte så mycket. Spelade vattenpoker och skip-bo! Sen fick Tom köra mig och min bil till stan för att hämta upp Petrus. & det gick ju som det gick. Man blev kallad det ena och det andra. Men tillslut så fick vi med honom. Tack gode gud för det! Vi är då vänner nu idag iallfall!;)
Ligger och latar i sängen. Min kropp är slö och jag orkar typ inte göra nå. Petrus är ute och letar nå olja som han kan sätta i skotern så han kan köra till valls idag.
Sen ska jag ringa Pilla och bestämma en tid när dom kan komma hit, sen blir det att käka och sen bara lata framför tv:n. Äta godis och mysa på!
Ja, nu vet du då vad jag tycker. Hindrade du mig, så har jag full rätt att hindra dig. Snacka om att du är pantad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0