Glass med hjortron & kolasås!;)

Sitter i Ev,s säng och har nyss sett klart handbollen! aaanå säg jag då bara. Sverige FÖRLORADE, ja så kan det gå. Men det var inte det jag hade tänkt mig att dom skulle göra precis. Fast det tänker väl ingen svensk kanske?
Ja vi har då iallfall ätit glass med hjortron & kolasås. Sen godis å nå mer gott så min mage är PROPPMÄTT vill jag lova. Känns som att jag måste göra en jävla massa situps och sånt innan jag lägger mig. Men det kommer jag ändå inte orka göra. Har ju ändå en jobbig gympa i morgon som väntar.
Nu ska jag & Petrus fara hem, eller när ev är klar för dom ska till Tom och sova i natt så då kör dom hem oss!;P Slapp ta min bil, Wiiie! Är så LESS på att köra bil nu så jag tror jag tar livet av mig snart. Helvetes alltså.. Äh, skämta!
Jobbar på söndag. Känns inte så värt, bara 5 timmar. Dock skönt. Och man får ju lite pengar. Nu är det inte länge kvar tills min lön kommer, Känns som att jag har väntat på den i flera månader. Jobbigt!
Jag måste köpa mig en ny mobil, så får jag en bra lön så kommer det bli att inhandla en mobil också. Men självklart kommer Petrus presenter att gå i första hand. Det är dyrt att vara tillsammans med den här pojken!;p Men det är det värt. Varenda öre, helt klart!

G´natt
Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0