inget hot längre!;)

Jahapp, nu är man hemma. Har duschat och gjort mig något så när klart. Hade en jätte jobbig gympa idag, snacka om att jag har dålig kondition. Orkar ju knappt nå. Men jag jobbar på det. Ska snart börja fara mot sikan, eller ska ringa och höra hur mycket petrus och jonte har kvar, har dom mycket kvar så kan jag ju fara dit och hälsa på medan dom arbetar..
Jag är så sliten i hela kroppen, jag orkar typ inte göra nå! Vill egentligen sova, men jag vill ju umgås med Petrus.
Det är ett farligt beroende alltså. PETRUS! kan inte vara utan honom. Eller jo, men bara jag får sova med honom så är jag nöjd.
Till helgen är det klassfest, har inte haft det sen vi började på strömbacka. det är  sjukt! Får se om man dricker eller inte, just nu är jag inte så taggad. Kanske far dit och dricker nått vinglas, har ju nå vin här hemma. vore bara synd om man for dit drack några glas sen när det är slut så inser man att man vill ha mer å mer å mer.. Men det är ju dock några dagar till jag har på mig att tänka på hur jag vill göra.
Pappa håller på att göra om i vårat kök nu, för andra gången. men den här gången kommer det bli ASLÄCKERT! sen är det bara trappen kvar. Sen kan man som säga att vårat hus är som nytt. Snacka om att det var fult när vi flyttade in, men nu tror jag fan att vi har gjort om hela huset. Dock efter 8 år! Jag är så glad att vi flyttade från Arjeplog alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0