Läbbigt värre.

Såja, nu har vi sett klart filmerna och dom har farit hem. Så nu sitter jag & petrus här helt själva och har ingen aning om vad vi ska göra. Tänkte skriva ett sms till Ev och höra vad dom gör. Om det inte blir av att vara med dom så blir det nog att krypa ner i soffan och se tv;)
Just för tillfället så känner jag att jag vill att mamma & pappa ska komma hem igen. Det är så jobbigt att hålla rent ett hus när dom är borta. Ex, plocka ur diskmaskinen som man aldrig annars behöver göra det måste man göra nu typ hela tiden. Städa å allt helvete! ja , jag är inte van vid sånt. Men man måste ju. Och särskilt nu när jag ska börja jobba och tjäna pengar till en egen liten kojja! då måste man ju göra ALLT själv!:/ Shit så jobbigt.

Nä nu ska jag gå på toaletten och pissa!:) Intressant va? !
Och sen ska jag lägga mig och mysa med P...

Love yah P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0