mina mål efter skolan.

  • Fortsätta jobba på roknäsgården.
  • Tjäna pengar & lägga undan.
  • Leta lägenhet FORT
  • flytta in i lägenheten innan år 2009 är slut.
  • Bo med Petrus
  • Dra iväg på ikea och köpa det jag har oköpt inför en flytt.
  • Dra till utlandet.
  • börja planera barn (21 år)
  • Petrus går ut skolan.
  • Hjälper till med hyran & mat.
  • Barnet har kommit
  • En flicka, lea ska hon heta.
Ja och sen fortsätter mitt liv sådär. Kan ni tänker er vilka höga förväntningar jag har på mig själv. Hoppas att någon av dessa går i uppfyllelse!:) JAG VILL FLYTTA NU. & petrus bara sitter och skrattar åt mig, hehe. Men jag vet att han håller med mig till viss del av dessa önskningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0