Nu är den KÖPT!

For in till stan idag med mamma. Provade balklänningar och nu äntligen har jag köpt mig en! Jag diggar den stenhårt. Så nu hänger den så fint här på en galge i köket. Sen var vi öven och åt på röda lyktan, och sen for ci och handlade till min födelsedag i morgon. Så nu snart ska jag sätta igång att baka allt så det är färdigt till i morgon. Hoppas på ett lyckat resultat. Ja det brukar ju gå vägen så att det blir säkert toppen detta.
Petrus och dom har dragit ut och kört skoter hoppas dom kommer tillbaka snart, Petrus lovade mig att hjälpa till att baka. Han är ju faktiskt rätt grym på att baka, gubben min..

Igår var vi då här, gjorde jävlat åssit. Sen drog vi alla till Ida, åt nå mackor osv. Sen gjorde vi inte så mycket mer for hem och sov typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0