Nu lägger jag ner allt!

Jag orkar inte ens med alla mina tankar längre. Jag bara tänker & tänker men gör ingenting åt alla saker jag vill ska bli en förbättring. NEJ, jag tänker helt enkelt skita i detta. Så får vi väl se om det blir någon ändring utan att jag ska behöva säga någonting. Ja det återstår att se. Om inte så vet jag vad jag haft för någonting som jag bara kan lägga åt sidan. Det finns alltid nya. Vissa kan man behålla & vissa inte.
Som sagt har det blivit mycket Sikfors för min del, men det har också en förklaring till varför. Men det tänker jag inte gå in på. Men det kanske är för att jag älskar att vara med honom. Han vet jag att jag alltid kan vara med. Han frågar mig om jag vill vara med och vi har kul tillsammans. Tillskillad från annat!
Så det blir att han ska komma till mig ikväll, vi ska se när Sverige spelar handboll! hoppas att dom vinner, den ska vi väl bara mysa på och ta det lugnt. Får se om vi kanske hittar på nå kul till helgen! Måste höra med Peppe vad han vill göra, kanske göra nå med Pilla & Pontus, lollo kanske? Det är ju som dom man är med nuförtiden.. Och inte lider jag för det!
JAG ÄLSKAR DOM!
Klart man är jävligt besviken, men jag orkar inte lägga ner med energi på detta. Jag skiter i helt enkelt!

Men det är tur att man har kvar er Petrus,pilla & Pontus! Ni är fan dom finaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0