Pilla du har så rätt i det du säger^^

Ja alltså nu är jag RIKTIGT AVUNDSJUK på Pilla & Pontus. Jag vill också ha en lägenhet! Men vänta nu bara, när jesse har gått ut skolan vill säga på typ 5 månader och börjat jobba häcken av mig så kommer jag också skaffa en jävla lägenhet! Och den kommer vara så snygg så. Då kanske det är ni som är avis på mig? hehe.
Joo Pilla, vi är jävligt BEROENDE av våra pojkar. Men det är väl inte så konstigt. Jag klarar mig inte utan Petrus. Det är som att han alltid måste finnas hos mig. Och jaa, med tanke på barn. Det snurrar i mina tankar dag ut och dag in. JAG VILL HA BARN. Men Jesse måste tagga ner några hekton och vänta några år till åtminstone.

Håller på att tvätta kläder för fulla muggar. Snart är hela min gardebor full med kläder igen, så då har man lättare för att välja kläder på mornarna innan man ska till skolan. Men i morgon har vi ju gympa så då behöver jag inte tänka på det. Jävligt skönt med gympa på morgonen, man blir extra pigg!;)
Men nu är jag jätte trött så jag hade tänkt se tv ett litet tag, hänga upp tvätten och sen gå och lägga mig. Utvilad imorrn!
Måste bara dricka en kaffe först!!=D

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0