Sikfors!

Har slutat skolan men måste ändå sitta här till kl 4!=/ Men det gör ingenting, sitter ändå här med Pilla och dom. För dom håller på med sitt projektarbete som inte jag kan göra idag. Spännande film har dom gjort iallfall!:>
Så det blir att fara hem, äta, duscha, lata sig ett tag & sen fara till Sikfors igen. Mamma tycker verkligen att jag bor där nu förtiden. Men vad annars ska jag göra? när jag har lessnat på att vara typ 15 pers varje dag. jag vet att jag kanske blivit tråkig, men det finns andra anledningar till varför jag inte umgås med er längre också. Men det orkar jag inte ta, det behåller jag för mig själv! Inget fel på er iallfall.
¨Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe!;) Skriva ett sms till Petrus och sen bara fortsätta lata!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0