Snoret rinner.

Mår svin dåligt, har blivit jätte sjuk. Har känt det på mig nu i några dagar och så i morse när jag vaknade så mådde jag inte alls bra, kom hem från skolan. tog tempen och hade då 38 grader. Så det blir mest troligt att stanna hemma från skolan i morgon så man kanske är pigg till helgen. Det är ju ett måste!
ska fara till Sikan nu. Pilla ska komma och hämta upp oss. Får se vad vi gör. Petrus vill spela wc3. För min del blir det väl att titta på;p
Sen är jag rätt less dig nu. Förlåt! men alltså snacka om dubbelmoral. Hur ska du ha det egentligen? Jag orkar då inte lägga ner någon energi på att höra av mig till dig mer eftersom att jag nu har provat några gånger men du svarar inte när man ringer. så nu lägger jag ner. Nu är det din tur att höra av dig till mig...
Sen din blogg?! ajja...

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0