Söt björnen

Ja då satt man här igen. Har sett när Petrus har spelat wc3, hunnit duscha och ska snart krypa ner i sängen och sova. Börjar tidigt i morgon, har prov så jag måste vara utvilad. Var tänkt att jag skulle plugga idag men det sket jag i. Så vi får väl se hur bra det kommer gå för mig i morgon. Ska nog läsa igenom det i morgon på morgonen innan provet.Då kanske nå litet fastnar i skallen på mig så jag kommer ihåg nå.
Jo men just ja, Vi har ju sett björnbröder också! Nåh, jag tycker den är så SÖT den filmen.
Imorrn ska man hem=/ Vill inte sova själv. Men jag tror det är bra att vara ifrån varandra lite också. Har ju varit med varandra 3 veckor i streck nästan. Inte för att det stör mig egentligen. Men jag måste ju tänka på annat också!
& jag kan fortfarande inte sluta tänka på hur pantad i skallen du är! det är ju nästan skrattretande.

Nåväl, Natti Natti!;)

Ja, Petrus. Egentligen förtjänar jag någonting riktigt bra av dig nu! hehe ;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0