Vet du att nu är jag förbannat less!

Det blir då fan bara värre & värre, jag blir tokig! Har fått sår under näsan för att man snyter sig så mycket. Sen är man helt orkeslös. Ligger redan i sängen för att sova. Det är OVANLIGT av mig kan jag ju säga. Blir nog ingen skola för min del i morgon.. Blir att ligga i Petrus säng hela dagen och nöta filmer & vila emellan åt.
Petrus blev jätte nöjd över det jag köpt åt han!. Han är så tacksam den där pojken. Skorna var svin snygga på han. Dom passade honom perfekt. Samma med allt det andra också.
Nu funderar jag bara på vad det sista jag kan köpa åt honom kan vara för nå. Har inte nå ideer kvar. Men det blir väl en jacka om pengar finns kvar. Vill på stan och shoppa mera kläder. Fan jag är på shoppinghumör. Men som jag är nu så blir det då inte nå mer stan förens jag är frisk!
Nåväl, ska ladda ner en film nu. Sen sova. Natti!

Love. P

Och vet ni en sak, att det finns en speciell brud på skolan som verkligen går mig på nerverna. Vi vet båda att vi INTE tycker om varandra, men förhelvete håll käften, och sluta glo på mig hela jävla tiden med dina fula, vidriga apögon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0