1 omgång till, sen är mitt hår klart!:D

Jahapp, var hos frissan idag. Var ju inte vem som helst som gjorde det på mig heller. Utan söta rara josse. Tack! ja vad ska man säga var där från kl 1-15.30 tog ju ett goode bra tag kan jag ju säga. Och less? Svar: JA! Hättan var ett helvete att få bort från mitt hår. Trodde tammefan att allt  mitt hår skulle följa med i hättan när den äntligen gick att få lös.
Men jag blev då riktigt snopen över att de blev så bra från att ha varit nästan svart. Så nu ska jag dit en gång till om 2 veckor så ska vi göra om samma helvete igen, sen tror jag nog att jag kommer bli riktigt nöjd!

For till norrstrand idag, hämtade upp syster som satt hemma och väntade. åt stuvade makaroner med fläsk. GOTT! Sen kom öhman förbi en sväng innan han skulle iväg och jobba, satt och surrade med honom och drack kaffe. Senare kom Bea. Satt och spelade kort med sis & henne. Sen ringde Emeli och frågade vad vi gjorde, så då kom även hon förbi ett tag och spelade kort med oss.  Sen drog vi oss hemåt!
JÄVLAT SPÖREGN. Snacka om det alltså. Blir tokig. När fan kommer SOLEN??!

Upp i morgon och arbeta. Yes, jag jobbar helg=/

Nu längtar jag, 2 veckor. Vi ses ;)
CYA!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0