10/10 helt klart!

Jahapp, sista dagen man festar då. Jag säger nästan JAA! det går riktigt segt för mig just nu, får knappt ner skiten. Och fråga mig inte varför jag dricker ändå, för det vet ni lika bra som jag att det inte finns en chans att jag är nykter med fulla vänner.
Sitter hos Empa nu, hahah. Fick inte ha det kläder jag skulle ha,okej jätte tråkigt. Jeans och en gulvit tshirt. Förståeligt?
så jag fick ta på mig ett annat linne med lite glitter å tjosan. Blev mycket bra!
ÄR RÖKSUGEN. på tal om annat! Ska gå och pusha på emeli nu så vi kan börja fara in mot stan på nån rolig fest!;)
Ses ute;)

Och du var helt otrolig. Hoppas vi ses ikväll också !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså gu så fin sida du har,Hur har du lyckats få in alla dessa bildera på din bloggsida?

Jag förstår då nada av dessa sidor.Hjälp mig gärna.

2009-08-02 @ 08:53:29
URL: http://gullplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0