bara pinsamt.

ja, vad ska man säga om kvällen.. Ingenting! Börjar jobba i morgon kl 12. Skönt att sova ut, desto tråkigare att jobba til 21 men men, vad ska man göra? hade ju egentligen tänk vara ledig. Men kunde inte vara elak och tacka nej när Arne ( han jag jobbar för nu) ringer och frågar om jag kunde ta hans tur så.. Man får se allt i pengar bara.
Sen på fredag blir det att hoppa in och jobba ca 2 timmar för Joanna som frågade om det gick bra. Sen är jag ledig heela helgen. Och som att det blir fest på lördag. Finns inget tvivel om den saken.
Men NU... ska jag inte sitta här och skriva, ska hoppa i säng och sova en lång och djup sömn tills i morgon när klockan ringer.
Natti Natti!;)
Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0