Det är ju inte första gången

Tack Ida för klippningen. Blev superbra. Nu slipper jag stå och sluta i håret när jag kammar det. Så  nött var det! Kom nydligen hem från jobbet. Äntligen, har varit en jobbig dag. Fast ändå kul, jag & Jessica tog med oss våran solflicka och 4 gamlingar på en liten utflykt till liden. Satt och åt glass och surrade, så tiden har ändå gått fort.
Är svin trött så jag hade tänkt lägga mig och vila, sen hoppa i duschen och fräscha upp mig lite. Sen får vi allt se vad som händer. Beroende på vad jag känner:)

Igår var jag som sagt då med emeli, sen for jag pilla, Emeli och Ida och spelade golf på skeppet med Ante och dom. HAHA, ja må säga att jag inte var bra., Jo i början, men kom på en delad sista plats med Ida! Men det var mycket trevligt, får väl se om det bli nå sånt skoj ikväll med eller vad som då händer.
;)
cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0