det svåraste är att ta farväl!

Söndag. Min sköna söndag. Vad händer då ikväll? jo det ska jag tala om för er. Jag ska hoppa i duschen, sen fara en väng in på ok för att köpa snus och nå karra. Sen blir det att ligga framför tv;n hela kvällen och bara mysa och må gott.
Helgen har varit kanon, folket, festerna, händelserna. Ja allt. Men nog känns det i kroppen att det gått hårt till. Så det blir att vara nykter ett gode tag framöver nu. Känner verkligen inget sug efter alkohol nu.

Ja, höjdpunkten med hela pdol var att äntligen få träffa niklas. Var kanske inte sådär jätte lyckad "första" date precis, han fick mer eller mindre ta hand om mig. Så vi for till fårön och där låg och jag mådde piss. Men lördagen gick mycket bättre. haha, då var det han som var fullare än fullast!. Vaknade upp fleeera gånger inatt av att det regnade så förbannat. Rädd blev jag, vet inte varför, haha!
Så idag har vi skjutsat honom tillbaka till fårön jag och min mor, sen for jag till Emeli har varit där hela dagen. Kom nyss hem från henne, for in till hawaii och åt en pizza. Jävligt gott!;)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0